خبرهای داغ:
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

 ۶هزار زائر استان قزوین به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شوند

 ۶هزار زائر استان قزوین به حرم امام خمینی(ره) اعزام می شوند
سرهنگ باجلان عنوان کرد: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب ۶ هزار زائر استان قزوین به حرم امام(ره) اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۶۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

قزوین_سرهنگ پاسدار عطااله باجلان مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام راحل و آرمان های بلند انقلاب بر همگان واجب است و در این راستا برگزاری با شکوه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام مستضعفان با هدف تجدید بیعت مردم آزاده و سرفراز ایران با آرمان های انقلاب و امامین انقلاب صورت می گیرد.

وی افزود:سهمیه تعریف شده برای استان قزوین ۶ هزار نفر است که سهم هر شهرستان مشخص شده و اعزام زائرین با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با همکاری سازمان پایانه ها، شهرداری، نیروی انتظامی و راهور، علوم پزشکی، مرکز فوریت های پزشکی اورژانس، با محوریت سپاه صاحب الامر(عج) و پایگاه های بسیج در قالب طرح عظیم کاروان فرهنگی و عاشقان امام(ره) انجام می شود. 

باجلان اظهار کرد: برای انتقال فرهنگ انقلاب و شناخت بهتر امام خمینی(ره) از تمام ظرفیت ها در طول مسیر استفاده می کنیم و برای روشنگری و پاسخ به سوالات شرعی نیز از روحانیون در کاروان استفاده شده است.

این مسوول تشریح کرد: مجموعه مدیریت اجرایی استان با تمام توان پای کار آمده و در این طرح عظیم فرهنگی، شهرداری قزوین همکاری مناسبی را با اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قزوین داشته و امیدوارم با روشنگری های حکیمانه رهبر انقلاب مسیر ترقی کشور روز افزون شود.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: برای اعزام زائرین از مسجدهای شاخص شهر با بدرقه مسئولان و مردم به تهران اعزام می شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار